اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

هوای مه الود ذهن من

یه ساعته دارم فکر میکنم چی بنویسم اما هیجی به ذهنم نیامد

هیچ مطلبی که ارزش تایپ کردن داشته باشه توی ذهنم ندارم  هی چند خط نوشتم هی پاک کردم

دلم برای ضربه زدن رو حرف بی گناه کبیوردتنگ شد بود

دلم هوای نوشتن کرده اما مخم سکوت کرده وهیچ حرفی نداره

ذهنم هوای مه گرفته ای داره که واژه ها پشت این مه قایم شدن واین مه هم هی داره شدید تر

الان هوای مغزم هوای زمستانه سرد اونقدر سرد که تمام احساسات ومنطقم یخ زده و منم یک مجسمه یخی

ولی من حالم خوبه خوبه وبا تمام احساسا ت منفی خداحافظی کرده ام والان رضوان (باران) شیطون و شلوغ مثل همون رضوان قدیمی شاد داره تایپ میکنه برام مهم نیست که قراره چی بشه من از زندگی نهایت استفاده رو میکنم  تصمیم گرفتم از این هوای مه الود لذت ببرم

هوای شهرم  این روز ها بارانیست و شدیدا خوشحالم

از این به بعد اندک اندک خیال خوشحاله وفقط پست ها انرژی مثبت

نظرات 4 + ارسال نظر
صدف پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 12:02

ایول به این پست

ایول به تو دوست گلم

H دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 16:27 http://aqaed-72.blogfa.com/

همیشه شآد و پر انرژی باشی !

هستی شنبه 30 آبان 1394 ساعت 22:15

خیلی خیلی خوشحالم که پر انرژی و شادی

مرسی

صمد آقا پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 15:34 http://samadagha.blogfa.com/

خوبه که انرزی داری و از زندگی لذت می بری. ایشالا همیشه خوب و پر انرژی باشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.