اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

مدرسه

خیلی ناراحت کننده است که  مجبور باشی یه هفته زود تر از بقیه بچه  ها بری مدرسه فقط بخاطر اینکه چادری هستی و بعدشم بخاطر اینکه  نمراتت خوبه

مدرسه ما برای یک مهر برنامه داشت برای همین بر اساس نمره و پوشش حدود 20 نفر از بچه ها انتخاب کردن

 مجبور بودیم یه هفته زود تر بریم مدرسه برای  کمک مسولین مدرسه

از وصل کردن بنر و پوستر بگذریم من احترام نظامی گذاشتن رو کجایی دلم بزارم اخه؟

یه سری از بچه به عنوان گروه استقبال معرفی شدیم که مهمون های برنامه یک مهر میان ما ازشون استقبال کنیم

کلا مارو مسخره کردن بودن

اما خدایش یک مهر یه برنامه خوبی از اب در اومد وکلی ازمون تعریف کردن

اما هرچی اون یه هفته اذییت شدیم اندازه اون یه ربع از برنامه که گروه رقص رفتن رو سن و چوپی(رقص محلی کردی) گرفتن سخت نبود یعنی بد ترین مجازات برای یه کرد اینکه ببندیش به درخت بعد اهنگ کردی بزاری و اون کرد نتو نه برقصه و ماهم همچین حسی داشتیم چرا که باید خشک کنار سالن می ایستادیم سر پا

و خلاصه اینکه اون 20 نفری که گفتم از ساعت 7تا 12 وایسادیم سر پا اما همین که پا گذاشتیم تو یکی ای کلاس ها که لباس هامون رو عوض کنیم یکی از سال بالای ها شال گردنش رو در اود و شروع کرد چوپی گرفتن و پشت سر اون همه دست گرفتن و شروع کرد چوپی گرفتن

اما روز 4 مهر که میشه دومین روز مدرسه با معلم ها اشنا شدیم کلاس ما تو ازمایشگاهست و خیلی خوبه واقعا حس خوبی دارم  هر لحظه بیشتر عاشق شیمی میشم و بیشتر از انتخابم راضی تر  یعنی خدا میدونه چه ذوقی کردم برای کتاب ها حاظرم قسم بخورم حتی کلاس اول هم اینقدر ذوق نکرده بودم

اینکه تو یه ازمایشگاه مجهز هستی و هفته ای 8 ساعت  درس ازمایشگاه داشته باشی خیلی خوبه

هنوز با همکلاسی های جدید دوست نیستم اما امیدوارم دوستی های خوبی بینمون شروع بشه

پی نوشت: واقعا خوشحالم و خیلی از اتنخابم راضی هستم

شیمی یعنی زندگی

پی نوشت: اینکه مدرسه ات از خونه دور باشه خیلی بده واقعا تنها مشکلم مسیردوره

شاید من لوس بار امدم چون همیشه مدرسه ام خیلی نزدیک خونه بوده

اما دوری مسیر هم لذت خاص خودش رو داره

پی نوشت: همکلاسی ها جدید خیلی بد اخلاق هستن وغرغرو  و لوووووووووووس اه اه  اصلا من امسال با اینا چیکار کنم اخه

  همین اول سال از معلم میپرسن نه ونیم رو ده میدی ؟ یعنی دست هرچی پسره از پشت بستن

 خر خوان نیستم اصلا درس خوانم نیستم  درسم متوسطه   

خدایش واقعا زشته گیر نیم نمره باشی برای قبولی

تصمیم گرفتم بیشتردرسم بخونم و تلاش بیشتری داشته باشم

راستی اخرش هم کتاب سال اول رو دوره نکردم

  

نظرات 7 + ارسال نظر
خاموش شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:40

در مورد کمک اجباری(!) به شدت درکت می کنم چون خودمم بارها تو شرایط تو قرار گرفتم
واقعا درس خوندن تو آزمایشگاه خیلی باید شیرین باشه
خیلی باید:)
مطمئن باش دوستای زیاد و خوبی پیدا می کنی خانوم شیمی دان

وای دیوونه کننده اس فقط می ترسم شیرینش دلم رو بزنه
ادمی هستم که زود خسته میشم اخه

alef_lam_naz پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:58 http://ta-talaghii.blog.ir



اَخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!

شیمی ایز خـر !:| والا !!!

.
به چادری ها همیشه لطف میشه !
+خبر بده آنـی :)

حتما منم که شیمی میخونم خرم ؟؟
بله اهمیشه مورد لطفا قرار میگیریم

زری مشفق دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 14:29 http://koochehayedelam.blogsky.com/

آخی دخترکم چی کشیده
این رضوانی که من دیدم خیلی زود با همه دوست میشه خوشحالم که رشته ی تحصیلیتو دوست داری انشالله که موفق باشی درستو بخون به حرف این بچه های تنبل گوش نده اصلا تو سن شما چه کاری قشنگتر و بهتر از درس خوندن هان؟

اخ اخ واقعا اذییت کننده بود

اراه من زود دوست میشم با بچه های کلاس های دیگه دوست شدم اما بچه های کلاس خودمون نه
ممنونم
واقعا کاری نیست منم تمام سعی ام رو برای درس خواندن میکنم

صدف یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 22:01

خخخخخ خاطره باحالی بود مرسی عزیزم

آقای سر به هوا ...! یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 18:20 http://www.mardebarani.ir

از وصل کردن بندر و پوستر بگذریم !
بند همون بنر نیست ؟
متنفرم از شیمی
واقعا چه لطفی دارن به چادری ها

نخیر منظورم بند بود یه سری بند باید وصل میکردیم

شوخی کردم اره منظورم بنر عاقا من با گوشی میام وب باور کن تایپ طولانی برای وب خیلی سخته حداقل برای من سخته
شیمی خیلی دوست داشتنیه
کلا به چادری ها لطف زیاد میشه

صمد آقا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 16:36 http://samadagha.blogfa.com/

سلام.
امید وارم همیشه خوش بگذره و دوستای خوبی پیدا کنی.
اصلاً من تا حالا متنی ندیدم که پی نوشتاش بیشتر از خود متن باشه!
اینم از معجزات جدیده!

امیدوارم
وقتی دکل نفت به اون بزرگی گم میشه این که چیزی نیست که پی نوشت از خود متن طولانی تر باشه

جدی کلا من همیشه بعد از خداحافظی حرف هام یادم میاد

علی یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 16:27 http://ali00.blog.ir

عَخی؛عَخی!
دلم واست سوخت!فکر کنم اون یه هفته آروز میکردی کاش معدلت 10 بود!

8 ساعت در هفته؟؟!؟
مگه میشه؟!من امروز رفتم به معانمون اعتراض کردم که چرا شیمی چهار ساعته؛حداقل بکنیدش 6 ساعت!؟!

تا وقتی باهاشون دوست نباشی طبیعیه که چنین حسی نسبت بهشون داشته باشی!

دقیقا حتی به معدل زیر ده هم راضی بودم
بله رشته ما فقط هشت ساعت ازمایشگاه داره بجز ساعت های ازمایشگاه ساعتی هم درسی هم داریم
الکی نیست که رشته ام صنایع شیمیایی
من کلا با همه دوست میشم اما از اینا خوشم نمیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.