اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

حاجی نرو

حاجی نرو 

حاجی قبول باشه رسیدنت به خدا


اخه خدا دیگه به چه زبانی بگه که دیگه نیاین حج

یادتونه چند وقت پیش یه سری اتفاق افتاد که حاجی یه جور فحش حساب میشد 

بعدش فراموش کردیم که جریان جرثقیل پیش امد 

بعدم حادثه منا

خدا به خانواده هاشون صبر بده 

مگه خدا همونی نیست که از رگ کردن بهمون نزدیک تره خدا در وجود ماست حج رفتن درسته ثواب داره  اما اگه خدا رو در وجود خودمون پیدا کنیم خیلی بهتره  

 خدا وقتی انسان رو خلق کرده روح خودش رو در درون ما دمیده  کاش هوایه روح خومون رو داشته باشیم  

کاش کمی انسانیت رو درک کنیم حج رفتن پیش کش 

واقعا نمیدونم چی بگم 


نظرات 6 + ارسال نظر
خاموش شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:42 http://sky75.blogsky.com

اگه بگم باهات مخالفم دروغ گفتم
و اگه بگم موافقم بازم دروغ گفتم
پس ترجیحا چیزی نمیگم

ممنونم

علی شنبه 4 مهر 1394 ساعت 22:15 http://ali00.blog.ir

"چرا همه فکر میکنند من بی دینم"
یک درصد هم چنین فکری نکردم!اشتباه نکنید...

من میگم که اتفاقا در دوران علی(ع) با وجود اینکه جنگ بود و کلی حاجی بر اثر جنگ میمردند؛حضرت علی حتی به فکر تعطیلی حج هم نیفتاد...این اتفاق که خیلی خیلی فاجعه ست؛درست ولی واسه تعطیل شدن حج خیلی کوچیکه...

راستی!اتفاقا آدمها در اوج بیچارگی میرند حج تا تازه انسان بشند؛نه اینکه حتما همه چی تموم باشند...مگه خدا فقط مال فلاسفه و آخونداست؟!

راستی!تاکید میکنم!من اصلا به ان موضوع فکر هم نکردم!

ممنون از تاکیدت
خدا مال همه بنده هاست
درسته حج نباید تعطیل بشه

علی شنبه 4 مهر 1394 ساعت 19:56 http://ali00.blog.ir

...
ای بابا...ناراحتمون کردی با این پست!
خدا وکیلی دقیقا اینطور فکر میکنی؟!
مثلا یک ماه نریم یا یک سال؟یا شاید ده سال؟!شاید هم نظرت اینه که کلا نریم!!؟؟
من اصلا کاری به حج عمره ندارم ها...اون را تا هر وقت که وضعیت عادی بشه اصلا جایز نیست که بریم؛ولی حج تمتع؛واجب الهیه و هیچ کس حق تعطیل کردن و تعویق انداختنش را نداره...
من یه پیشنهادی دارم؛اگه تونستی حتما این متن زیر را بخون؛مال یکی از بهترین سایت های جدیدیه که دیدم:

http://shayeaat.ir/post/386

در ضمن؛من نه بچه مذهبی ام نه جا نماز آب میکشم؛ولی خب؛با تموم گناها و اشتباهاتم هنوز روی یه سری چیز ها تعصب دارم؛عذر...!

نه دقیقا اینطوری ببین خود پیامبر هم چند سال بخاطر یه سری از مشکلات به حج نرفته
یعنی حتی پیامبر هم یه جایی لازم دیده که حج نره
بخدا منم میدونم حج واجب الهیه اما یه وقتی واجب میشه که به کمال رسیده باشی
همه رو دین شون تعصب دارن منم واقعا از روی تعصب این پست گذاشتم

حتما میدونی که حج چه موقع واجب میشه؟
درضمن اون سایت هم رفتم اما سرهستم
چرا همه فکر میکنند من بی دینم نمیدونم شاید هم باشم اما اونقدری میدونم که خونه خدا مقدسه و کسی که میره باشد شایسته رفتن باشه یعنی اینکه درک انسانیت ویعنی درک اینکه ادم اشرف مخلوقاته یعنی درک خیلی چیزا وبعد رفتن به مقدس ترین مکان عالم وقتی کسی لباس احرام میپوشه باید بندگی رو کاملا بلد باشه
البته شاید اعقادات من مشکل داره هر کسی نظر خودش رو داره به هر حال

آقای سر به هوا ...! جمعه 3 مهر 1394 ساعت 23:56 http://www.mardebarani.ir

هر سال این اتفاق ها میافته و تعدادی میمیرن .
حج هم نمیشه گفت نرین چون یه فریضه مسلمون هاس ..
نمیدونم !
من که ترجیح میدم پولمو خرج یه یتیم کنم تا یه شب سرشو راحت بذاره زمین ...

دمت گرم
منم نگفتم کسی نره حج گفتم به موقع بره وقتی که حج رو درک کرد
کاملا کار درستی میکنی

صمد آقا جمعه 3 مهر 1394 ساعت 16:29 http://samadagha.blogfa.com/

واقعن آدم نمی دونه چی بگه! خیلی دردناکه.

بله واقعا درد ناکه

پاییزه جمعه 3 مهر 1394 ساعت 15:56

خیلی جالبه ک تو واجب خدا هم ان قلت میاریم!
حج تمتع مث نماز ،مث روزه ماه رومضون جزو واجباتیه ک خدا قشنگ تو قرآن توضیح داده درموردشون
این حرف،درست مقابل قرآن قرار داره
بعدم اگه شیعه باشید باید بدونید ک تو زمون تموم امام هامون کعبه دست نا اهل ولی هیچ کدوم از حج تمتعشون نگذشتن

بهتره بیشتر فکر کنیم

ادرس وب نذاشتین دوست خوبم
شما با حرف هاتون تمام دین وایمان من رو بردی زیر سوال رسما به من گفتین بی دین
میدونم حج جز واجباته
حتی اگه بی دین باشم بازم یه چیز های میدونم
من نگفتم حج نریم گفتم اول خدا رو بشناسیم بعد بریم
شما که اینطور من رو متهم کردین حتما میدونید در چه صورتی حج واجبه
نمیدونم کجای حرف من مقابل حرف خداست
دوست خوبم زود قضاوت کردی یه بار دیگه پست من رو بخوان با منطق نگاهش کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.