اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

ثبت احوال

خونه

مامان: رضوان پاشو برو ثبت احوال

من: مامان فردا هم روز خداست بزار بخوابم فردامیریم

مامان: از اول تابستان هی همین رو میگی هنوز مدرسه کامل ثبت نامت نکرد باید شناسنامه ات رو درست کنی

من: اوووووووووووووه الان میریم

مامانم : خسته نباشی

من: سلامت باشی مامانم 

من : مامان میگم نمیشه خودت بجای من بری

مامان: نخیر باید یاد بگیری خودت کار هات رو انجام بدی باید واردجامعه بشی

من:من دیگه حرفی ندارم چشم  میریم

ثبت احوال

بعد کلی این ور به اون ور رفتن مدرک رو تحویل گرفتن

خانمه: چرا17000ریختی حساب؟؟؟؟؟؟

من: اون جا نوشته وهمکارتون هم گفت

خانومه: باید11000واریز میکردی  برو فیشت رو عوض کن

من: اشکال نداره نوش جان دولت (همراه بال خنده)

خانومه: نه نمیشه اقای ... فیش این خانوم رو عوض کن بعد اروم به من میگه حقت رو بگیر درسته پولش زیاد نیست اما حقته

من: ممنونم

خلاصه با کلی بالا پایین کار ها درست شد واقعا خسته کنند بود ولی تجربه خوبی بود 

پی نوشت: این رو نوشتم که یاد باشه این روز ها رو چطور گذروندم

بعدا نوشت: کلا ادم کم حوصله ای هستم اصلا منتظر موندن رو دوس ندارم ولی امروز کلی  منتظر موندنم یاد گرفتم بایدکمی تحمل داشته باشم

کمی صبور باشم 

اخ اخ مهر ما داره میاد  هم خوشحالم هم ناراحت

بابا من هنوز درس هام رو دوره نکردم  یه خورده یواش بیا پاییز وایسا من حداقل کتاب شیمی رو یه بار دوره کنم یه چیزی یادم بیاد

دیروز کرمانشاه بارون امد اصلا یه هواییه تووووووووپی بود که نگووووو

جاتون خالی از هوایی شهریور ماه نهایت لذت رامیبریم

نظرات 12 + ارسال نظر
هستی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 01:42

عموی مجازیت دیگه

خودت برو وبلاگش خب

هستی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 01:01

می شه منو به دوستات معرفی کنی
مخصوصا به عمو محمد
چون ما خواهریم
عموی تو عموی منم هست
عجیبه من یادم نمیاد پول داده باشم
و عجیب تر که تونستی پولت رو پس بگیری

محمد عموم نیست
اصلا سنش به عمو بودن نمیخوره
شوخی کرد که منم جواب دادم
من پس نگرفتم اون خانومه پس گرفت

خاموش سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 20:12 http://sky75.blogsky.com

شیمی درس شیرینیه
ولی حالا که رشتت شیمیه
اونقدر میخونی که شیمی سال اول خیلی به چشم نیاد
کم حوصلگی کلا خصلت دهه هفتادیاست متاسفانه شایدم خوشبختانه:دی
منم هوای بارونی رو دوست دارم البته بعید میدونم کسی دوست نداشته باشه

شیمی یعنی عشق
همه عاشق بارون وهوایی بارونی هستن

محسن دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 09:34 http://after23.blogsky.com

هنرستان که دیگه شیمی نمی خواد. می خواد؟ تازشم، دوره کردن برای چی؟ چی رو دوره کنی؟ کتاب جدید اگر نیازی به کتاب گذشته داشته باشه یه فصلی همون اولش میزارن که یادآوری بشه. و .... تمام.
این سه سال رو باید خوب بخونی. خیلی خوب. نه صرفن برای این که قبول بشی. ته ته اش باید کنکور بدی. این سه سال مهمترین سه سال دوران تحصیلیته. نباید از خواب بیدارت کنن. باید خودت بیدار بشی.
راستی، یه وختی می شه که مهرماه که میشه دلت هوای مهرماه های این سال ها رو می کنی. ولی دیگه نیستن.

می خواهد رشته من شیمی
وااای الان واقعا خوشحال شدم که نیازی به دوره نیست اما اخه هیچی یادم نیست این سه ماه کلی استراحت کردم
من بخاطر درس از خوابم نمیگذرم
سعی میکنم از حال وهوایی مهر ماه نهایت لذت رو ببرم

محمد یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 20:38 http://payambaredivaneh.blogfa.com/

سلام عمو جون
آفرین
آفرین
روزی که من دانشجو شدم تو به دنیا اومدی
چه خوب

چه باحال ولی شما شهریور ماه دانشجو شدین؟؟؟

محمد جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 13:10 http://payambaredivaneh.blogfa.com/

خواهش

ببخش که میپرسم
چند سالته عموجون ؟

خواهش میکنم
معمولا 15سالگی شناسنامه عکس دارمیکنند پس منم 15سالمه عمو

آقای سر به هوا ...! جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 11:56 http://www.mardebarani.ir

خانومه: نه نمیشه اقای ... فیش این خانوم رو عوض کن بعد اروم به من میگه حقت رو بگیر درسته پولش زیاد نیست اما حقته !
شما این قسمتو دریاب که کلاهت پس معرکه نباشه !
تو این مملکت 1000 تومن هم باید دریابی !

چرا منظورتون رو نفهمیدم؟؟؟
شاید نباید از هزار تومان هم گذشت

alef_lam_naz جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 10:50 http://ta-talaghii.blog.ir

سلام رضوانِ عزیز

.
این کارهایِ اداری کفرآدمو در میاره ! + کارهای بانکی :|

ای گفتی

فاطمه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 09:17 http://ehem0ehem.blog.ir

یادم نمیاد وبلاگتو. و عذر میخوام از دیر سر زدن :) انیدوارمم موفق باشی.من هم شیمی دوستم.

من از عشق شیمی به دریا زدم :|

اشکالی نداره
ممنون که امدی

من از عشق شیمی به هنرستان زدم

محمد چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 22:14 http://payambaredivaneh.blogfa.com/

سلام رضوان عزیز
ممنون که به دیدن من اومدی
من کرمونشاهی ها رو دوس دارم
...

وبلاگ من نه سال سن داره
سااالهاست لینکی رو بهش اضافه نکردم
اما شما فرمودین چشم

ارادتمند

خیلی ممنون
لطفا دارین به کرمانشاهی ها


خیلی ممنون

علی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:26 http://ali00.blog.ir

نوش جان دولت؟؟!!
اصلا همون 11 تومن هم کوفتشون بشه!هه!

دقیقا یعنی چی دوره کنی؟؟!!چرا انقدر این دخترها خرخونند؟!
من درس های سال دیگه م را دوره کردم ولی درس های پارسال را نه!
آخه شیمی سال اول که تا آخر تحصیلت هم به دردت نمیخوره!

باشه قبول کوفت شون بشه

عه خوب یادم رفته باید یه چیزی یادم باشه
چطور به درد نمیخوره شیمی همش به درد میخوره
خوش بحالت که درس هات رو دوره کردی من هنوزکتاب هام روندیدم

مستر طلبه چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:22 http://mrtalabe.blog.ir

سلام تولدمه....شمام دعوتید

مبارک باشه چشم حتما میام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.