اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

کمی لوس شدن

دختر که باشی 

دلت میخواهد کمی خودت رو لوس کنی  حتی اگه برای کسی مهم نباشی که نازت رو بکشه اما بارم بعضی وقت ها  دلت برای بچگی تنگ میشه  

هرچقدر هم محکم باشی اما بازهم دختری 

هرچقدر هم احساسات دخترونه ات  رو  پشت غرورت وشیطونی هات قایم  کنی  بازهم دختری 

بازهم دلت میخواهد که مهم باشی دلت میخواد لوست کنند نازت رو بکشن 

دختر باشی هرچقدر هم پسرونه رفتار کنی هرچقدر هم بزرگانه رفتار کنی اخرش همون دختر کوچولو شیطون هستی که بودی 

یه پیامک برام امد که توش نوشته بود یه دیوار دور خودت بکش نه برای اینکه تنها باشی برای این دیوار بکش که ببینی چند نفر این دیوار رو بخاطرتت  میشکنند چند نفر از تنها یی درت میارن 

 ولی من مترسم چون میدوم اونقدر مهم نیستم که کسی بخاطرم دیوار خراب کنه 

ای کاش..... 


نظرات 6 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 22:31

دوست من زود قضاوت میکنی به وقتش خیلی ها به خاطرت کوه هم میکنند

کو ؟؟؟وقتش کیه؟؟

mozhgan پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:01 http://www.fly-m.blogsky.com

سلام..
منم میرم دوم.. اما تجربی ان شاء الله ک موفق باشی دوستم..

برا هم دعا کنیم.. :)
برای آینده

زری مشفق سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 20:42 http://koochehayedelam.blogsky.com/

ارزش ادمها به نگاهیه که به خودشون دارن خودت برای خودت ارزش قایل باش دیگران هم اون وقت برات ارزش قایل میشن
لذت لاک زدن رو تجربه نکردی اما حتما از رفتاری که انتخاب کردی لذت می بردی اگر هم از سر اجبار بوده هنوز دیر نشده موهاتو بلند کن و لاک بزن اونم رنگ صورتی که من دوست دارم
حالا هم بسه دیگه خیلی خودتو لوس نکن

نه اتفاقا خودم خواستم به قول شما رفتار هام رو خودم انتخاب کردم راضی هستم
لاک صورتی حتما قشنگه اگه یه روزی بخواهم لاک بزنم حتما صورتی میزنم
چرا من میخواهم لوس بشم همه میگن خودت رو لوس نکن مگه لوس بودن هم یکی از اخلاق دختر ها نیست؟؟؟

علی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:14 http://ali00.blog.ir

ای بابا!
اینجوری نباش دیگه!
لبخند ملیح !! :-)

باشه سعی میکنم
لبخند الکی

علی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 13:15 http://ali00.blog.ir

میدونی؟؟!!
خیلی ناراحت میشم وقتی یه نفر اینجوری فکر میکنه!
آخه یعنی چی که "اونقدر مهم نیستم که کسی بخاطرم دیوار خراب کنه "...
مطمئن باش کسانی هستند که بخاطرت دنیا را به هم بریزند...
شک نکن!
اطمینان داشته باش!
:-)

رفیق من رو نخندون
من ؟؟؟دنیا بهم ریختن؟؟؟؟مهم بودن
ههههههه خیلی خنده داره
شک نکن داری اشتباه فکر میکنی

زری مشفق سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 11:38 http://koochehayedelam.blogsky.com/

دختر بودن خیلی هم خوبه باید به این حس دخترانگیت افتخار کنی تنها دخترا هستند که با زدن یه لاک به ناخناشون کیف می کنند و انگار دنیارو بهشون دادن تنها دخترا هستند که وقتی یه گل سر رنگی رنگی براشون می خری یه عالمه کیف می کنند و... و این همه لذت بردن یعنی خود- زندگی
از دختر بودنت لذت ببر

من به دختر بودنم افتخار میکنم
اما هیچ وقت لاک زدن بلد نبودم
موهام هم همیشه پسرونه بوده
این پست هم واسه همین گذاشتم من این لذت هارو تجربه نکردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.