اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

نبودم کجا بودم

سلام

امیدوارم حالتون خوبه باشه

وزندگی ها همه  رو به راه باشه

این چند روزی نبودم کجا بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟

چند روز پیش افطاری رفتیم خونه عمه ام  بعد از شام مامانم وداداشم برگشتن اما من موندم 

فکر کنم 4روز اون جا بودم نمیگم خوش گذشت  چون واقعا راحت نبودم یه جوری موذب بودم بااینکه فقط عمه ام بود اما من راحت بودم

خلاصه از اونجای که من خونه نباشم اصلا انگار کسی خونه نیست همه دلشون برام تنگ شده بود عموم امد دنبام عموم منو برد خونه خودشون که روز بعدشم داداشم اینا امدن دنبالم

خواستم چند روز حال وهوام عوض بشه که اصلا خوب نبود  

.......................................................................................................

کلا خواستم بعد از چند روز نبودن یه کم تایپ کنم و بگم کجا بودم  البته این چند روز اتفاق های تلخ خیلی افتاد

که منم مثل همیشه رفتار کردم تو ظاهر بیخیال

باطنم هم  که باید یاد بگیرم که روز های سخت محکم باشه باید یادبگیرم که ازکنار مشکلات ردبشم 

.................................................................................................................................

خلاصه اینکه همه روز ها میگذرن همه طلوع ها غروب دارن پس باید تو این فاصله خوب باشیم

من سعی میکنم بین این طلوع وغروب ها بهترین ها به دست بیاریم

میگن نوجوانی بهترین دوران زندگیه واسه من اصلا خوب نبود  میخواهم ازاین به بعدا بیشتر رو رفتار وکارم هام توجه کنم میخواهم  برای اینده یه ادم موفق بسازم  

خلاصه اینکه میخواهم از ثانیه ها استفاده کنم دوست ندارم چندسال دیگه بگم کاش میشد ماشین زمان داشتم به گذشته میرفتم تا یه سری کار هارو جبران کنم 

دوستندارم اگه عمری بود پیر شدم با افتخار بگم من همیشه از لحظه ها استفاده کردم

.............................................................................................................

ختم کلام اینکه چند تا هدف گذاشتم واسه خودم  چندتا ارزو  چندتا هم رویا

اول به هدف ها میرسیم بعد ارزوهام براورده میشه رویا هم که رویاست  

نظرات 3 + ارسال نظر
صمد آقا یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 10:27 http://samadagha.blogfa.com/

در مورد این پستت!
تو ببین بقیه ی زندگی چه کوفتیه که همه حسرت دوران نوجوانی را می خورن!
از این نظر هم نگاهش کن.
دوره نوجوانی خوش بگذره

واقعا

اقای روانی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 17:17 http://00lol00.blog.ir

سلام
چه خبرا ؟ شما خوبی؟ :)
خیلی خوشحال شدم چند تا بند اخر رو خوندم :)

ممنون خوبم

آنا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 13:15 http://aamiin.blogsky.com

کی گفته نوجوانی بهترین دوران زندگیه؟ والا ما هرکی را دیدیم مزخرفترین دوره زندگیش بوده. مگه می شه با وجود بلوغ و دماغ گنده و جوش و اون فوران احساسات و آدم هایی که نمی فهمند چی می گی دوران خوبی هم باشه؟ غصه نخور برای همه بده.

نه خوبه انا جان بجز قسمت فوران احساسات من با بقه اش مشکل ندارم چون هیچ کدوم از مشکلات نوجوانی رو نداشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.