اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

اندک اندک خیال

گاهی درخیالم چیزی میگذرد ومن روی کلید های بیگناه کیبورد ضربه میزنم

بادکنک

اگه یه روز فرزندی داشته باشم،بیشتر از هر اسباب‌بازی دیگه‌ای براش بادکنک می‌خرم.بازی با بادکنک خیلی چیزا رو به بچه یاد می‌ده.بهش یاد می‌ده که باید بزرگ باشه اما سبک، تا بتونه بالاتر بره…بهش یاد می‌ده که چیزای دوست داشتنی می‌تونن توی یه لحظه، حتی بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ مقصری از بین برن، پس نباید زیاد بهشون وابسته بشه…و مهمتر از همه:بهش یاد می‌ده که وقتی چیزی رو دوست داره نباید اونقدر بهش نزدیک بشه و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنش رو ببنده،چون ممکنه برای همیشه از دستش بده

پ.ن: نخیرم من برای این چیزی بادکنک نمیخرم خودم بادکنک خیلی دوست دارم تازه واسه خودم میخرم چرا واسه بچه بخرم؟

اونقدربادکنک دوس دارم که بعضی ها تو پاک این بادکنک فروش ها میان دوست دارم همه بادکنک هاش رو ازش بخرم و این کارا از من گذشته

نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر شنبه 6 تیر 1394 ساعت 18:18 http://boregot.blog.ir

اینهمه درس از یه بادکنک؟!
چه معلم سختگیری! :-)
همین اینقدر بفهمه که اگه فشارش بدی, میترکه, خوبه :-)

من که کلا گفتم درس نمیخواهد چون دوس دارم میخرم

عاشق خدا ..!!! شنبه 6 تیر 1394 ساعت 07:39 http://god1379.blogsky.com

✘وقتی داغونے .......
◀هرکے ازراه میرسہ میگہ:حقتہ....❗❗ صدباربھت گفتم این کارونکن....▶
◆سرکوووووووووفت......... ◆دادوبیداد........
◆تیکه های الکے... ......
◆قرص ....
◆درد... ...
◆تنهایے...
✔امامحض رضاے خدایکے نیس بزنہ روشونت وبگہ....
↯ درکت میکنم↯
*****
سلام صبحتون بخیر
با تغییراتی جدید منتظر حضورتان هستم

اقای روانی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 20:12

منم خیلی بادکنک دوست دارم از این هلیومی هااا تازه می ره بالا

سلام



وبلاگ جالبی دارین



بهتون تبریک میگم ♥ ♥



به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم



ممنون ;)



عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.